The Dogs startet tradisjonen tro 2021 med å gi ut ny plate på årets første mandag, denne gangen et ekstra punka DIY-prosjekt spilt inn på øverommet (av smittevernshensyn).
Som alle band som slipper plate syns de at det er sitt beste album til nå, og anmelderne var ikke helt uenige.
Sinus var blant de heldige få plassene som fikk besøk av The Dogs i 2020, mesteparten av konsertåret forsvant i det store dragsuget bandet selv har døpt "Hurtigruta".
Nå er gutta ekstremt gira på å spille konserter igjen, og til desember krysser de fingrene for at det kan la seg gjøre - nesten to år etter forrige Sinus-konsert!
Ved avlysning av arrangementer refunderes billettkostnadene. Det skjer på følgende måte:
Har du kjøpt billetter på nettet trenger ikke foreta deg noe. Pengene blir tilbakeført til den kontoen som var belastet i ved kjøp av billetten. Det går normalt 2–5 dager (men inntil 3 uker i noen tilfeller) før du ser kjøpesummen tilbake på din konto. Vær oppmerksom på at "innbeløpet" i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert i din bank. Noen ganger også foran “utbeløpet” Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdatoen.
Når billettene er slettet, vil du motta en automatisk bekreftelse om dette på mail. Her finner du info om hvilket kortnummer som var benyttet til kjøpet og eventuelt gavekort-info.
Dersom billettene ble betalt med kredittkort vil kjøpesummen blir tilbakeført til kredittkortselskapet ditt. I så fall vil beløpet bli utlignet på neste faktura.
Betalte du billettene helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekortet bli tilbakeført til kortet.
Dersom du har spørsmål om refundering av dine billetter, så send en mail til post@ebillett.no.
For deg som har kjøpt billett i billettskranken gjelder følgende ved avlysning:
For å oppfylle kravene myndigheten stiller for å utbetale refusjon av billetten, må Stormen Konserthus har mottatt:
Bilde/kopi av billetten og denne må være påført signatur. I tillegg må vi ha navn, adresse, kontonummer og telefonnummer til den som krever refusjon.
Dette kan sendes Stormen konserthus på e-post, leveres i vår billettskranke per brev eller legges i vår postkasse i Sandgata 2. Du kan også komme innom billettskranken og be om refusjon.
Trenger du hjelp eller har spørsmål, er billettskranken tilgjengelig kl. 09.00-15.30 mandag-fredag.
Du kan også kontakte oss på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no
Sender du dette med posten er adressen:
Stormen Konserthus
Storgata 1B, 8006 Bodø