L

HVA ØNSKER DU Å SE?

w

Konserthuset er stengt

Som følge av restriksjoner på grunn av koronapandemien, holder konserthuset stengt t.o.m. 30. april. Tittel Start Slutt Tittel Konserthuset er stengt Start torsdag 12. mars 2020 10:00 Slutt 30. apr 2020 23:00 Les mer

mandag 30. mars 2020 21:54 torsdag 30. apr 2020 23:00
12.03.202010:00 Synne Marie Tømmerberg

Fakta

Dag 1 12. mars 2020 10:00 - 30. apr 2020 23:00RKategori Annet

Informasjonen om refusjon av billetter gjelder avlyste arrangementer fram til 30.april. For de arrangementene der forestillingen er flyttet, overføres billetten til ny forestilling.

Arrangement som du fortsatt finner på hjemmesiden skal etter planen gå som normalt, om ikke nye retningslinjer forhindrer dette.

Refusjon av billetter:

Du som har kjøpt billetter på nettet trenger ikke foreta deg noe. Pengene blir tilbakeført til den kontoen som var belastet i ved kjøp av billetten. Det går 2-5 virkedager før du ser pengene tilbake på din konto, men vær oppmerksom på at "innbeløpet" i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert. Noen ganger også foran “utbeløpet” Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdato.

Dersom billettene ble betalt med kredittkort kan det godt være at pengene blir tilbakeført til kredittkortselskapet ditt. I så fall vil beløpet bli utlignet på neste faktura.

Betalte du billettene helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekort bli tilbakeført til kortet.

Dersom du ikke lenger har gavekortet ditt eller du har andre spørsmål om refundering av dine billetter, så send en mail til post@ebillett.no

 

Refusjon ved kjøp i billettskranken:

Billetter kjøpt i billettskranken refunderes når Stormen Konserthus har mottatt:

Bilde/kopi av billetten, legitimasjon og signatur. I tillegg må vi ha navn, adresse, kontonummer, telefonnummer fra den som krever refusjon.

Billettskranken er tilgjengelig på telefon kl. 09.00-16.00 mandag -fredag

Du kontakter oss på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no

 

Refusjon ved flytting av arrangement:

Dersom arrangementet blir flyttet til ny dato, vil billetten overføres til ny dato for forestillingen, og fortsatt være gjeldende. Dersom det nye tidspunktet ikke passer og du ønsker å få billettene refundert, sender du en mail til post@ebillett.no og ber om refundering av ditt billettkjøp. Husk å oppgi navn på arrangement og spillested, antall billetter, de fire siste siffer i kortnummer og mailadresse du brukte til kjøpet. Fristen for å melde inn refusjon er satt til 30 dager etter at arrangementet ble flyttet.

Billettskranken er tilgjengelig på telefon kl. 09.00-16.00 mandag -fredag

Du kontakter oss på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no

Relaterte aktiviteter