Informasjon om avlyste og flyttede arrangement

Her finner du informasjon om avlyste og flyttede arrangement.

01.03.202214:09 Tone Ingvaldsen

Her finner du informasjon om hva som skjer når våre arrangementer er avlyst og når de er flyttet. Beslutningen om slik avlysning eller flytting er tatt av arrangøren.

Arrangementer som fortsatt står til salgs på www.stormen.no, er fortsatt planlagt gjennomført etter gjeldende restriksjoner ved tidspunkt for arrangement.

Oversikt over flyttede eller avlyste arrangementer finner du nederst på siden.

Ved avlysning av arrangementer refunderes billettkostnadene. Det skjer på følgende måte:
Har du kjøpt billetter på nettet trenger ikke foreta deg noe. Pengene blir tilbakeført til den kontoen som var belastet i ved kjøp av billetten. Det går normalt 2–5 dager (men inntil 3 uker i noen tilfeller) før du ser kjøpesummen tilbake på din konto. Vær oppmerksom på at "innbeløpet" i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert i din bank. Noen ganger også foran “utbeløpet” Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdatoen.

Når billettene er slettet, vil du motta en automatisk bekreftelse om dette på mail. Her finner du info om hvilket kortnummer som var benyttet til kjøpet og eventuelt gavekort-info.

Dersom billettene ble betalt med kredittkort vil kjøpesummen blir tilbakeført til kredittkortselskapet ditt. I så fall vil beløpet bli utlignet på neste faktura.

Betalte du billettene helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekortet bli tilbakeført til kortet. 

Dersom du har spørsmål om refundering av dine billetter, så send en mail til post@ebillett.no.

For deg som har kjøpt billett i billettskranken gjelder følgende ved avlysning:
For å oppfylle kravene myndigheten stiller for å utbetale refusjon av billetten, må Stormen Konserthus har mottatt:

Bilde/kopi av billetten og denne må være påført signatur. I tillegg må vi ha navn, adresse, kontonummer og telefonnummer til den som krever refusjon.

Dette kan sendes Stormen konserthus på e-post, leveres i vår billettskranke per brev eller legges i vår postkasse i Sandgata 2. Du kan også komme innom billettskranken og be om refusjon. 

Trenger du hjelp eller har spørsmål, er billettskranken tilgjengelig kl. 09.00-15.30 mandag-fredag.

Du kan også kontakte oss på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no

Sender du dette med posten er adressen:
Stormen Konserthus
Storgata 1B, 8006 Bodø

 

Ved flytting av arrangementer gjelder følgende:
Har arrangøren flyttet ditt arrangementet til ny dato, vil billetten overføres til ny dato for forestillingen. Billetten gjelder fortsatt og du kan glede deg med at du likevel får oppleve konserten.

Dersom det nye tidspunktet dessverre ikke passer for deg og du ønsker å få billettene refundert, vil det være mulig.

Har du kjøpt billetter på nettet, sender du en mail til post@ebillett.no og ber om refundering av ditt billettkjøp.

NB! Husk å oppgi navn på arrangement og spillested, antall billetter, de fire siste siffer i kortnummer og mailadresse du brukte til kjøpet. Det går normalt 2–5 dager (men inntil 3 uker i noen tilfeller) før du ser kjøpesummen tilbake på din konto. Vær oppmerksom på at "innbeløpet" i nettbank/kontoutskrift kan legge seg tett opp mot datoen når kjøpet ble registrert i din bank. Noen ganger også foran “utbeløpet” Du bør derfor sjekke kontoutskriften din helt tilbake til kjøpsdatoen.

Betalte du billettene helt eller delvis med gavekort, vil den summen som var belastet gavekort bli tilbakeført til kortet.

Fristen for å melde inn refusjon er satt til 10 dager etter at vi sende ut informasjon om flytting av arrangement.


For deg som har kjøpt billett i billettskranken gjelder følgende ved flytting:

Har arrangøren flyttet ditt arrangementet til ny dato, vil billetten overføres til ny dato for forestillingen. Billetten gjelder fortsatt og du kan glede deg med at du likevel får oppleve konserten.

Dersom det nye tidspunktet dessverre ikke passer for deg og du ønsker å få billettene refundert, vil det være mulig.

For å oppfylle kravene myndigheten stiller for å utbetale refusjon av billetten, må Stormen Konserthus har mottatt:

Bilde/kopi av billetten og denne må være påført signatur. I tillegg må vi ha navn, adresse, kontonummer og telefonnummer til den som krever refusjon.

Dette kan sendes Stormen konserthus på e-post, leveres i billettskranken, per brev eller legges i vår postkasse i Sandgata 2. Du kan også komme innom billettskranken og be om refusjon. 

Trenger du hjelp eller har spørsmål, er billettskranken tilgjengelig kl. 09.00-15.30 mandag –fredag.

Du kan også kontakte oss på tlf. 75549000 eller e-post billettsalg@stormen.no

Sender du dette med posten er adressen:
Stormen Konserthus
Storgata 1B, 8006 Bodø